onsdag 8 juli 2009

Ny blogg & lite annat!

Hejsan Hoppsan!

Japp nu har jag ny blogg, tänkte jag skulle testa blogspot istället & se hur det är. Känns som att jag behöver förnya mig lite & kanske tom skaffa mig en katteriblogg oxå =)
Här hemma rullar det på som vanligt, mkt barn & kattungar just nu,
Linus har ledigt från dagmamman nu & kommer så vara fram tom v 31, så det är fullt ös här hemma =)
Theo växer så det knakar & har hunnit bli hela 5 månader!! Vart tusan tar tiden vägen?!

Som en del redan vet så har jag ju vart (o är till viss del fortfarande) inne i en liten svacka, har inte orkat bry mig om så mkt mer än det viktigaste, dvs mina barn & min familj. Har iom detta även låtit vikten bli lite som det blivit..har levt som jag vet inte vad & käkat allt onyttigt man någonsin kan komma på...*dumma mig*, men NU har jag äntligen fått nog igen så nu är det dax att göra något åt saken igen, kommer nog inte köra så mkt V-V men någon variant ska jag nog komma på.

Oh jag bara måste få berätta en sak.
Igår den 7/7 fick en av mina bästa vänner sin efterlängtade lilla bäbis!
En söt liten tjej som ska heta Ella =)
GRATTIS Annie & Robert!
Är såå himla glad för er skull!!

Kram på er alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar