lördag 19 september 2009

Långt mellan inläggen....

Ja ni det är ju inte sååå himla ofta jag känner mig manad eller har tid att sitta här & skriva..men men folk börjar tycka det är liiiiite för tråkigt att varje gång de kikar in mötas av tårtbilden så nu tar jag tag i det hela...=)


Vad har hänt sen sist, ja ni massor...har haft fullt upp med bla kattungarna som nu blivit 13 v & de flesta har hunnit flytta hemifrån.
Annars har jag mest försöka hålla mig flytande, har det lite jobbigt med lille T då han inte mår så bra & allt som oftast skriker mest dagtid men även vissa nätter....*jobbigt*

Har vart en massa roliga saker oxå, har bla vart upp en sväng till Annie & Ella i Storvik & hälsat på, var superkul & det blir absolut ett nytt besök snart igen..

Helgen som var åkte jag upp till Gävle på kattutställning, gick kanon & det var himla roligt. TACK EMELIE för trevligt sällskap under helgen, var supermysigt med boendesällskap..=)
Passade på att svänga förbi Anneli med familj när jag ändå var uppe i norr....var himla kul att ses igen, var såå länge sen sist, men fler besök ska det bli =) Tack för den supergoda äppelpajen!


Linus min stora lilla kille pratar mer o mer, är såå rolig ibland & lyssna på.
Har dock blivit tågfanatiker, av nån anledning, så Thomas med Vänner går varm på dvd:n här hemma *TACK FARMOR!*


Idag har vi vart på mysig mamma-fika hemma hos Emma, Nova & Hugo. Var verkligen superkul att träffa er & ett skönt avbrott i den skrikiga vardagen =)

I helgen blir det lugnt, ska ev hem till Magdalena m familj, sen åka tåg *har lovat Linus* & på söndag blir det att rösta i kyrkovalet, för klart vi vill ha vårat Öppnis kvar!!


Bjuder på en bild av lille T när han premiärsatt i gå-stolen, mao en av de bra dagarna =)


2 kommentarer:

  1. Nämen sicken söt liten T!
    Vassego för pajen, du får väl bjuda igen ;-)

    kram från Anneli

    SvaraRadera
  2. Så lik sin pappa! Helt otroligt! Kul att du äntligen uppdaterat din blogg!

    Vad är det för fel eftersom han skriker så mycket? Hoppas det går över snart!

    Kram Isabel

    SvaraRadera