onsdag 19 maj 2010

Sjukstuga..

Ja som rubriken lyder så har vi haft nån form av sjukstuga hittills denna veckan.
Är dåliga i magen, jag & barnen....verkar som att mannen i familjen klarat sig (än så länge).
Vet inte hur många ggr Theo bajsat ner sig, mkt tvätt blir det.
I övrigt har det då varit en hyfsat lugn vecka.
I måndags var jag på Nordeas tjejkväll på konserthuset, var faktiskt trevligt & höjdpunkten var ju såklart föreläsningen med Blossom Tainton Lindkvist. Hon sa så mkt kloka saker & jag bara kände att jag sååå gärna skulle vilja gå på en längre föreläsning med henne.
Linus fick lite leksällskap av grannpojken då han var härinne tills pappan kom hem, mamma Anna var den som tog med mig på nordeakvällen.
Igår tisdag var det mest soffläge, lite tvättande oxå, sen kvällspromenix med grannen.
Idag har det vart tvätt på schemat, annars rätt mkt soffa & dator.
Vart ingen promenix idag men ställde mig iaf på crosstrainern så det känns bra iaf.
Nu är det lite tv & sen sängen...

Ha det gott!

/Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar